APS therapie

Wereldleiders in energieverhoging en pijnbestrijding - de revolutionaire therapie voor iedereen!

Hoe vervelend het vaak ook is, pijn is een belangrijk signaal: er is iets mis met uw lichaam. Veel pijnstillers onderdrukken alleen dat pijnsignaal, aan de oorzaak gebeurt echter niets. Ons lichaam geeft signalen als het niet in balans is. Worden deze klachten chronisch zoals bijvoorbeeld bij artrose, reuma of migraine, dan komt het signaal niet goed meer door.

APS therapie is een revolutionaire therapie die het lichaamseigen herstelsignaal nabootst. Dit houdt in: energieverhoging en pijnbestrijding door microstroom/elektroden. APS is een therapie om uw welzijn en gezondheid te verbeteren. Het doel is dat u zich goed voelt in uw lichaam, met zo min mogelijk klachten en/of ongemakken.

De mate van onderscheiding  t.o.v. andere therapieën wordt m.n. bepaald door de volgende eigenschappen:

Eenvoudig in gebruik / aps-app-4Volkomen veilig / Pijnloos / Betaalbaar

Deze eigenschappen maken dat APS therapie al jaren toonaangevend en marktleider is op het gebied van microstroom therapie. Een jarenlange ontwikkeling heeft APS therapie op het niveau gebracht dat wereldwijd deze therapie wordt toegepast in massagepraktijken, pijnklinieken, ziekenhuizen en natuurlijk niet te vergeten, bij de mensen thuis. Zie voor meer informatie Hoe werkt APS therapie in de praktijk?.

TIP: Wellicht vergoedt uw zorgeverzekeraar de APS therapie als een natuurgeneeskundige behandeling in het aanvullende pakket. Zie Vergoedingen.

TIP2: Zie voor reviews over de APS therapie Referenties.

Bron:www.apstherapy.com

Copyright © 2013. All Rights Reserved.